Προσκλητήριο απο τα χεράκια μας

Το καλοκαίρι βαφτίστηκε η ανιψιά μου. Ενα γλυκό και στρουμπουλό μωράκι. Η βάφτιση δεν είχε πολύ κόσμο οπότε η μαμά της σκέφτηκε κάποια πράγματα να τα κάνει μόνη της.

Ένα από αυτά ήταν τα προσκλητήρια. Μου πρότεινε λοιπόν να της τα γράψω εγώ μιας και η ίδια θεωρούσε ότι κάνω καλύτερα γράμματα απο εκείνη.

«Κείμενο έχεις σκεφτεί;» την ρώτησα

«Οχι αλλά δεν νομίζω οτι θέλω κάτι ή τουλάχιστον κάτι που έχει παιχτεί πολύ» μου απάντησε

Τί ήθελε και το είπε; Το μυαλό μου άρχισε να μπαίνει σε παραγωγική διαδικασία

Σκέφτηκα κανα 2-3 και τελικά καταλήξαμε σε αυτό. Κάτι απλό, χιουμοριστικό και μικρό 🙂

Το χαρτί του προσκλητηρίου το διάλεξε η ίδια, το σχέδιο (σχετικό με το θέμα) το αποτύπωσε με ρυζόχαρτο και στην συνέχεια το ζωγράφισε. Ένα στο πάνω μέρος της σελίδας και ένα στο κάτω.

Μετά έγραψα το κειμενάκι, τα στοιχεία της βάφτισης, φάκελος αντίστοιχου χρώματος, βάλαμε και τα ονόματα των οικογενειών και έτοιμα τα προσκλητήρια!

Τα μικρά μας διαμαντάκια-χειροποίητο προσκλητήριο

Κακά τα ψέματα σπάνια κρατάει κάποιος τα προσκλητήρια και όσο δελεαστικά και αν είναι είναι χαζό να χαλάς πολλά χρήματα σε αυτό το κομμάτι. Πόσο μάλιστα αν έχεις και λίγα σε αριθμό…

Έχω σκοπό να σας ανεβάσω πράγματα απο την βάφτιση της κόρης μου καθώς επίσης και κάποια δωράκια που είχα ετοιμάσει για το τέλος όλα φτιαγμένα ένα προς ένα απο εμας!

Σχολιάστε