Σας σκεφτόμουν :)

Χαιρετώ όλη την παρέα! 🙂 Ελπίζω όλοι να είστε καλά! Έχω καιρό να γράψω κείμενα απο μένα και αυτό γιατί ο χρόνος γραψίματος άρχισε να γίνεται πιο λίγος. Καιρό έχουμε να τα πούμε… όμως αυτό το έχω συνέχεια στο μυαλό μου. Και για εδώ αλλά και για τα αλλα μπλοκάκια 🙂

Ανέβασα μόνο ορισμένα αξιόλογα κείμενα που βρήκα και θεώρησα οτι μπορεί να σας φανούν χρήσιμα. Ίσως να ειδατε το κείμενο για την «παιδική ηλικία» που ανέβασα λίγες μέρες πριν. Η Χρύσα Σαρρή (Ψυχολόγος MCs) που μοιράστηκε τις σημειώσεις της απο αυτή την ομιλία σύντομα θα σας συστηθεί μιας και με αφορμή το το αρχικό μου blog «Μπορώ και αλλιώς«, συζητάμε μια πιθανή συνεργασία όχι μόνο για το αρχικό αλλά και για όλα τα μπλογκάκια. Νομίζω ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα είχε η συνεργασία μου μαζί της όσο αφορά «Τα μικρά μας διαμαντάκια»

Αν τα καταφέρουμε και το δουλέψουμε σε συνδυασμό ερωτήσεών σας και απαντήσεών της ακόμα καλύτερα αλλά θα το δούμε μιας και ο χρόνος της είναι ήδη περιορισμένος. Όταν έχω νεώτερα θα τα μοιραστώ μαζί σας 🙂

Σχολιάστε