Φάση ή στοιχείο χαρακτήρα;

Αυτες τις μερες εχω νευρα. Οχι, οχι δεν τριγυριζω τσιριζοντας παντου απλα. Σε καποιες ομως συμπεριφορες εκνευριζομαι πιο ευκολα και νιωθω οτι δεν εχω πολυ υπομονη για διαπραγματευσεις.

Και μετα ερχονται οι … τυψεις! Ναι ναι τυψεις. Κατι που δεν θα περιμενα να το πω για καποιο μαλωμα σε παιδι… Απορουσα με τις φιλες μου που μου ελεγαν κατι τετοιο και ελεγα «Σιγα καλε! Δεν ειναι απο ζαχαρη. Ανθρωπινο ειναι καποιες φορες να ερχεσαι στα ορια σου. Το θεμα ειναι να μην γινεται σε καθημερινη βαση και για τα παντα» Ναι ναι! Εγω τα ελεγα αυτα… 🙂

Αυτες τις μερες λοιπον η μικρή μου ζουζουνιτσα βγαζει μια ισχυρογνωμοσυνη απιστευτη. Αυτο που θελει να κανει θα στο ζητησει μεχρι να το πετυχει ή θα προσπαθησει να το κανει οταν δεν την κοιτας

Κατα βαθος δεν πιστευω οτι γινεται απο πονηρια. Τουλαχιστον οχι ακομα χιχιχι. Της αρεσει αυτο που μου ζηταει (να δει, να παει, να κανει κατι ή καπου) και οταν για καποιον λογο δεν ειναι εφικτο, ή καταλληλη ωρα ή… ή … ή… εκει αρχιζει να το επαναλαμβανει «σε παρακαλω μαμακα μου θελω να παω πχ στην γιαγια» και σου πεταει και κατι τυπου «για μιση ωριτσα» ενω δεν εχει επιγνωση του ποσο ειναι η μιση ωριτσα. Και καπου εκει τσακωνω τον εαυτο μου απο την μια να εκνευριζομαι και απο την αλλη να θελω να βαλω τα γελια.

Γενικα ειναι ενα παιδακι ησυχο, συνεργασιμο και συνενοήσιμο. Κατα καιρους κανει καποιες «δοκιμες» των οριων της. Αναλογα με το «θεμα» κρινουμε αναλογως και παντα με γνωμονα την γενικη της σταση. Και οι τυψεις ερχονται ακριβως εκει. Αν εκνευριζομαι με μια τετοια «σταση» (που μπορει και να εχει συγκεκριμενη διαρκεια) απο ενα παιδακι οπου οποια στιγμη και να κοιταξεις δεν θα δεις να σε εχει παιδεψει σχεδον καθολου, τί θα έκανα αν ειχα ενα παιδακι με τον αντιθετο χαρακτήρα; Και εκει ειναι που βρισκουν εδαφος για να φυτρωσουν αυτες οι τυψουλες…

Βεβαια ειναι αυτονοητο οτι μια σχεση σαν αυτη των γονιων και των παιδιων θα περασει απο πολλα σταδια και σιγουρα θα υπαρχουν και πολυ εντονες στιγμες και κατανοω οτι αυτη η φαση ειναι μηδαμινης αξιας ουσιαστικής.

Περα ομως απο αυτα αναρωτιεμαι, δοκιμαζει τα ορια της και ειναι φαση που θα κανει τον κυκλο της μολις δει μεχρι που φτανουν αυτα; Ή ειναι στοιχειο του χαρακτηρα της που διαμορφωνεται οσο μεγαλωνει ολο και περισσοτερο;

Σχολιάστε